ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک آبی / نمک آبی / معدن نمک آبی سمنان عرضه ماهانه 35 تن
نمک آبی سمنان

معدن نمک آبی سمنان عرضه ماهانه 35 تن

معدن نمک آبی سمنان عرضه ماهانه ۳۵ تن، به صورت بسته بندی شده، ارائه مدارک لازم جهت صادرات محصول به تمام نقاط دنیا، نمک آبی کریستال، نمک آبی مات، برای خرید مستقیم نمک آبی از معدن دار تماس بگیرید.

نمک آبی چیست؟

نمک آبی سمنان از قدیمی ترین و البته نادرترین نمک های موجود در جهان است. این نمک به دلیل خواص خوب خود به بسیاری از کشورهای اروپایی صادر می شود.

نمک سفید به دلیل داشتن پتاسیم بالا و قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف به نمک آبی تبدیل شده است. گفتنی است که از دیگر املاح معدنی موجود در نمک آبی می توان به منیزیم، روی، آهن و کلسیم اشاره کرد.

در دنیا نمک آبی فقط از کوه های استان سمنان استخراج می شود. نمک آبی سمنان طی سالیان دراز و در اثر خشک شدن اقیانوس هایی که هزاران سال پیش در زمین وجود داشته اند، تولید شده است.

نمک آبی سمنان به صورت کاملا طبیعی شکل گرفته است، به همین دلیل دارای خلوص بالایی است و مشتریان زیادی دارد. نمک آبی به سختی و مانند طلا از معادن سنگ نمک استخراج می شود. این نمک بسیار تمیز می باشد و هیچگونه آلودگی در آن رخنه نکرده است.

نمک آبی سمنان

خواص نمک آبی

بیشترین مصرف این نوع نمک به دلیل مواد معدنی موجود در آن به صورت خوراکی است. نمک آبی سمنان برای ساخت بسیاری از داروها نیز استفاده می شود. البته در برخی از موارد نیز از کریستال های بلورین و شکسته نمک آبی به عنوان چشم زخم نیز استفاده می شود.

وجود پتاسیم و تقویت گردش خون:

این نمک دارای مقدار زیادی پتاسیم است، به همین دلیل به رنگ آبی در آمده است. پتاسیم می تواند سبب بهبود گردش خون شود و در نتیجه قلب را تقویت کند.

وجود کلسیم و تقویت استخوان:

کلسیم یکی از مواد ضروری برای تقویت استخوان های بدن و جلوگیری از آرتروز می باشد. افراد با مصرف نمک آبی می توانند کمبود کلسیم موجود در بدن خود را جبران کنند.

وجود منیزیم و بیماری های عصبی:

بسیاری از فشار های عصبی، استرس های روزانه و بی خوابی های شبانه به دلیل کمبود منیزیم در بدن می باشد. منیزیم موجود در نمک آبی نسبت به دیگر نمک ها بیشتر می باشد، به همین دلیل با مصرف نمک آبی می توان کمبود این عنصر را در بدن جبران کرد.

از دیگر خواص نمک آبی می توان به بهبود بیماری های ریوی، مشکلات گوارشی و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

نمک آبی سمنان

فروش نمک آبی سمنان

همانطور که گفته شد این نمک بسیار کمیاب است، به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد. میزان استخراج سالانه این نمک از معادن، نسبت به دیگر نمک ها بسیار کمتر می باشد.

نمک آبی سمنان

این نمک به دلیل زیبایی و خلوص بالا با قیمت بالایی به کشورهایی مانند کانادا، ایتالیا، آلمان، روسیه، هلند فروخته می شود.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

نمک آبی

نمک آبی صادراتی سمنان ویژه بازار اروپا

نمک آبی صادراتی سمنان ویژه بازار اروپا، قیمت هر کیلو نمک آبی بسته به میزان …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها