ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / اخبار منتخب / بزرگترین شرکت صادرات سنگ نمک تحویل در کشور مقصد
شرکت صادرات سنگ نمک

بزرگترین شرکت صادرات سنگ نمک تحویل در کشور مقصد

بزرگترین شرکت صادرات سنگ نمک تحویل در کشور مقصد، مرکز صادرات سنگ نمک سفید، قرمز، صورتی و نارنجی، حمل سنگ نمک در کیسه های جامبو بگ ۱ تنی، پایین ترین نرخ حمل دریایی و زمینی بای تمام مسیرها.

 بازار صادراتی سنگ نمک ایران

ایران به دلیل داشتن معادن سنگ نمک مرغوب می‌تواند بازار صادراتی گسترده‌ای در جهان به وجود آورد و به رونق اقتصادی بیشتری برسد.

شرکت صادرات سنگ نمک هالیتو با عرضه سنگ نمک با کیفیت در بازارهای صادراتی و هدایت مشتریان خارجی معتبر، سنگ نمک های تولیدی ایران را به کشورهای مختلف صادر می‌نماید.

شرکت صادرات سنگ نمک

  معرفی نمک صادراتی

از آنجا که کشور ایران دارای معادنی غنی از سنگ نمک مرغوب است  و به دلیل قرارگیری در بهترین نقطه صادراتی این امکان را دارد که نمک خود را به کشورهای زیادی تا شعاع ۲ هزار کیلومتری خارج از مرزهای خود صادر نماید.

طبیعتا صادرات همواره به دلیل ارز آوری گزینه ای بسیار جذاب برای همه کشورهاست که به رونق کسب و کار داخلی نیز خواهد انجامید.

مجموعه سنگ نمک هالیتو به سبب داشتن تیم بسیار قدرتمند استخراج و بارگیری و انتقال سریع و با دقت سنگ نمک، توانسته مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد.

باید در نظر داشته باشید مقوله صادرات نمک و سنگ نمک و نوع استخراج و بارگیری ان بسیار مهم است و تاثیر مستقیم بر هزینه تمام شده خواهد داشت.

نمک از محصولاتی است که قیمت حمل و بسته بندی در آن تاثیر مستقیم و بسزایی دارد و عدم تسلط در این زمینه می‌تواند سبب افزایش هزینه ها و در نتیجه بر هم خوردن یک فروش صادراتی شود

نمک هایی که جزو نمک های صادراتی می باشند، دارای درجه خلوص بالایی بوده و از بافتی نیمه بلورین برخوردار می باشند. سنگ نمک صادراتی ایران در انواع خوراکی، تزئینی، صنعتی و در رنگ های مختلف موجود بوده و به کشورهای مختلف صادر می شوند.

شرکت صادرات سنگ نمک

شرایط صادرات نمک

به دلیل وجود معادن نمک متعدد در شهرستان گرمسار و استقرار امکانات به روز در حوزه نمک کوبی و تولید نمک خوراکی این پتانسیل وجود دارد که حجم گسترده ای از سفارشات بین المللی در مدت زمان کوتاهی تامین و به مقصد ارسال شود.

به طور کلی صادرات یک کالا مراحل پیچیده ای را شامل می شود که تنها افراد خبره در این زمینه توان انجام آن را دارند چرا که اینکوترمهای صادراتی با یکدیگر بسیار متفاوت است و عدم آشنایی با این موارد و امضای هر گونه توافق نامه بدون مشاوره با افراد خبره می‌تواند ضررهای مالی هنگفتی را به دنبال داشته باشد.

نوع سنگ نمک و نمک صادراتی و کاربردی که در مقصد خواهد داشت اولین رکن شروع یک خرید و فروش است چرا که سایر اسناد و مدارک بر اساس تقاضای مشتری می‌بایست تهیه و ارسال شود.

اخذ مجوز مربوط به صادرات به هر کشور، نحوه بازاریابی و پیدا کردن مشتریان قابل اعتماد خارجی، تعیین شرایط معامله با بازرگانان، ثبت اطلاعات اظهارنامه صادراتی در گمرک، اخذ مجوزهای بهداشت و استاندارد برای تشریفات گمرکی از جمله شرایط صادرات نمک به کشورهای دیگر است.

شرکت صادرات سنگ نمک

صادرات نمک به ترکیه

کشورهای ترکیه، عراق، امارات متحده عربی، قطر، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان و روسیه از جمله بازارهای صادراتی نمک ایران می‌باشند.

کشور ترکیه معمولا سنگ نمک سفید و سنگ نمک کریستالی را به عنوان تقاضای اصلی خرید خود همواره مطرح می‌نماید چرا که این کشور خود به لحاظ دارا بودن منابع نمک در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد ولی معادن سنگ نمک سفید و کریستالی را در اختیار ندارد.

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک کریستالی در ایران است

شرکت صادرات سنگ نمک

کشورهای وارد کننده نمک

بسیاری از ما گمان می کنیم که کشورهایی وارد کننده نمک می باشند که از نعمت دارا بودن معدن نمک بی‌بهره می باشند، در حالی که بسیاری از کشورهای وارد کننده نمک دارای معادن سنگ نمک می باشند اما به دلایل مختلف جزو کشورهای وارد کننده می‌باشند، کشور چین جزو این کشورها می باشد.

چین از بزرگترین تولید کنندگان نمک در جهان است ولی معدن سنگ نمک در اختیار ندارد و تعداد آن به قدری کم است که پاسخگوی نیاز این کشور نیست.

مجموعه سنگ نمک هالیتو امکان تحویل سنگ نمک را به خریداران چینی در بندر شانگهای دارد

شرکت صادرات سنگ نمک

شرکت صادرات سنگ نمک

شرکت صادرات سنگ نمک هالیتو امکان صادرات سنگ نمک را به صورت صفر تا صد یعنی از مرحله صدور پروفورما تا تحویل کانتینر در مقصد دارد.

مطالب بیشتری را درباره صادرات سنگ نمک اینجا ببینید

شرکت صادرات سنگ نمک

نمک و یا سنگ نمک خریداری شده توسط مشتریان در کشورهای کرجستان، ارمنستان، آذربایجان، عراق، امارات، قطر، ترکیه، هند و چین در هر شهر و یا بندری که خریدار مایل باشد با نرخ بسیار استثنایی حمل و نقل، قابل تحویل است.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی سنگ نمک تزئینی شروع قیمت از 6 هزار تومان

خرید اینترنتی سنگ نمک تزئینی با زیباترین طرح ها و مدل ها به صورت تکی …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها