ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک خوراکی / نمک خوراکی / کارخانه تولید نمک تصفیه شده هیدرومیل
نمک تصفیه شده

کارخانه تولید نمک تصفیه شده هیدرومیل

کارخانه تولید نمک تصفیه شده هیدرومیل و تبلور مجدد، نمک تصفیه شده یددار و بدون ید در کیسه های 20 و 25 کیلویی، ید 40 PPM، مخصوص کشور گرجستان، ید 80 PPM ویژه کردستان عراق، تولید ماهانه 650 تن.

مراحل تولید نمک در کارخانه

نمک بهداشتی به نمکی گفته می شود که ناخالصی های نامحلول مانند فلزات سنگین و ناخالصی های محلول مانند آهن و ماسه  طی فرآیندی در کارخانه از آن جدا می شود.

قبل از این که کارخانه هایی برای تولید نمک تصفیه شده احداث شوند، نمک معدنی بعد از استخراج آسیاب می شد و بعد از اضافه کردن ید در کیسه های نایلونی ریخته و به فروش می رفت. اما این نمک ها غیر بهداشتی و غیر استاندارد بودند و باعث ایجاد عوارض نامطلوبی بر روی مصرف کننده می شدند.

امروزه، مراحل تولید نمک به طور کامل تغییر کرده است. برای تولید نمک تصفیه شده، ابتدا سنگ نمک آسیاب می شود و در آب خالص حل می شود تا محلول اشباع نمک به دست آید. در مرحله بعد، برای خارج کردن رسوب کلسیم و منیزیم و همچنین نا خالصی ها، مواد شیمیایی به محلول اشباع نمک اضافه می شود. سپس محلول آب نمک از فیلترهای شنی عبور داده می شود. در مرحله بعد، محلول اشباع نمک تبخیر می شود و بلورهای خالص نمک در سانتریفیوژ از آن جدا می شود. سپس بلورهای نمک در سانتریفیوژ شست و شو داده شده و ید به آن اضافه می شود. در نهایت، کریستال های نمک خشک می شوند و با استفاده از دستگاه های خودکار بسته بندی می شوند.

در این روش ناخالصی های محلول و نامحلول نمک از بین می روند و یک نمک تصفیه شده کاملا بهداشتی وارد بازار می شود.  لازم است که نمک بهداشتی فاقد هر گونه آلودگی میکروبی باشد.

نمک تصفیه شده

بازار نمک تصفیه شده در ارمنستان

نمک تصفیه شده یکی از خوش طعم ترین نمک هاست. نمک گرمسار به دلیل این که از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است از کارخانه نمک گرمسار به عراق، ارمنستان و گرجستان صادر می شود.

ارسال نمک برای بازار ارمنستان دارای استاندارد سخت گیرانه ای است که لازم است قبل از عبور از مرز موارد مذکور رعایت شود لذا الزامی است که خرید خود را از کارخانه ای انجام دهید که به طور مستمر نمک خوراکی را به کشور ارمنستان ارسال کرده باشد.

نمک تصفیه شده

صادرات نمک تصفیه شده

کارخانه نمک سمنان یکی از بزرگ ترین کارخانجات در زمینه تولید نمک تصفیه شده در ایران و خاورمیانه است. این کارخانه با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین خبره و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا قادر است سنگ نمک را استخراج و نمک تصفیه شده تحویل مشتریان دهد.

نمک تصفیه شده

شهرستان گرمسار واقع در استان سمنان به دلیل وجود معادن سنگ نمک در جهان به خوبی شناخته شده است. صادرات نمک تصفیه شده از قطب سنگ نمک به سراسر جهان با بهترین کیفیت و قیمتی معقول و منطقی صادر خواهد شد.

منبع: مرکز صادرات سنگ نمک هالیتو

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

صادرات نمک

صادرات نمک یددار به گرجستان با مجوز بهداشت

صادرات نمک یددار به گرجستان با مجوز بهداشت، در کیسه های 25 کیلویی لمینت، ید …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها