ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / گوی ماساژ سنگ نمک / فروش عمده گوی ماساژ سنگ نمک
گوی ماساژ سنگ نمک

فروش عمده گوی ماساژ سنگ نمک

فروش عمده گوی ماساژ سنگ نمک، فرکانس سنگ نمک، نحوه استفاده از سنگ نمک، آموزش ماساژ سنگ نمک را ادامه ببینید، برای اطلاع از قیمت گوی سنگ نمک ماساژ و صابون سنگ نمک با ما تماس بگیرید.

ماساژ با سنگ نمک چگونه است

ماساژ با سنگ نمک به عنوان یکی از روش‌های تاثیرگذار در ماساژ درمانی، علی الخصوص در ماساژ سوئدی شناخته می‌شود. در این روش ابتدا گوی ماساژ سنگ نمک را گرم کرده و سپس آن را در مناطق خاصی از بدن قرار می‌دهند. این محل‌ها عموما نقاط محرکی از عصب‌های بدن هستند که قرارگیری سنگ نمک بر روی آن‌ها سبب برقراری آرامش و تعادل در سیستم عصبی بدن می‌گردد.

به علاوه از سنگ نمک داغ یا گرم شده جهت کشیدن بر روی بدن به جای استفاده از دست‌ها استفاده می‌شود. در برخی از روش‌ها از سنگ نمک صورتی داغ یا گرم شده برای اعمال فشار بر روی نقاطی از بدن که در آن‌ها گرفتگی وجود دارد استفاده می‌شود. در نتیجه، این فشار سبب برطرف شدن گرفتگی‌ها می‌گردد.

یکی دیگر از راه‌های استفاده از گوی ماساژ سنگ نمک این است که گوی نمک را در کف پا قرار داده و با فشار کف پا گوی را حرکت دهید. این کار یک ماساژ عالی برای کف پا می‌باشد.

گوی ماساژ سنگ نمک

فواید ماساژ سنگ نمک

استفاده از گوی ماساژ سنگ نمک دارای خواص درمانی زیادی می‌باشد. از فواید کوتاه مدت آن می‌توان به کاهش موثر درد و تسکین آن در حین ماساژ نام برد. علاوه بر این، استفاده از سنگ نمک در ماساژ به دلیل متعادل کردن فشار خون سبب ایجاد آرامش حین ماساژ می‌گردد. لازم به ذکر است که ماساژ با سنگ نمک دارای خواصی است که تاثیرات آن در بلند مدت نیز قابل مشاهده است.

برای مثال، ماساژ سنگ نمک در کمک به درمان بیماری‌های عصبی مانند سیاتیک و دیسک کمر موثر است. این ماساژ استرس را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و گردش یون‌ها را در بدن متعادل می‌سازد. استفاده از نمک در ماساژ سبب سلامت و شادابی پوست و جلوگیری از پیری می‌گردد. به علاوه نمک با خاصیت لایه برداری خود سبب روشن شدن پوست می‌شود.

گوی ماساژ سنگ نمک

تولیدی گوی ماساژ سنگ نمک

گوی ماساژ سنگ نمک یکی از ابزا‌رهای مهم در ماساژ می‌باشد. به این منظور تهیه‌ی یک گوی ماساژ باکیفیت از دغدغه‌های مهم محسوب می‌شود. مجموعه سنگ نمک هالیتو تولید کننده‌ این گوی‌ ماساژ سنگ نمک است.

گوی ماساژ سنگ نمک

این مجموعه دارای گوی ماساژ سنگ نمک صیقل خورده با سایز مناسب بوده که به راحتی در دست می چرخند. شما می‌توانید این گوی‌ها را به صورت عمده از طریق تماس با این مجموعه تهیه فرمایید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

سنگ نمک ماساژ

مرکز فروش سنگ نمک ماساژ در تهران

مرکز فروش سنگ نمک ماساژ در تهران، سنگ نمک درمانی اصل، سنگ نمک های ماساژ …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها