ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک تزئینی / آباژور سنگ نمک / تولید کننده سنگ نمک چراغ دار مدل گوی
سنگ نمک چراغ دار

تولید کننده سنگ نمک چراغ دار مدل گوی

تولید کننده سنگ نمک چراغ دار مدل گوی، هرم، کاسه و مکعب، انواع سنگ نمک برچسب دار ارزان قیمت، فروش عمده انواع سنگ نمک چراغ دار و جاشمعی استوانه و مکعبی.

خواص چراغ خواب سنگ نمک

سنگ نمک چراغ دار یکی از جذاب ترین اکسسوری های تولید شده از سنگ نمک است که می تواند به عنوان چراغ خواب مورد استفاده قرار بگیرد و باعث انتشار امواج مثبت فراوانی در محیط شود.

زندگی انسان امروزی با عوامل استرس زای بسیاری گره خورده است؛ زندگی ماشینی با وجود تمام آسایشی که فراهم کرده است؛ نتوانسته است آرامش را فراهم کند. یکی از مهم ترین مواردی که می تواند باعث دور شدن استرس از انسان شود؛ گره خوردن روح انسان با طبیعت است.

وجود چراغ خواب سنگ نمک می تواند با گره زدن روح انسان به طبیعت و انتشار امواج مثبت و کاهش شدید امواج منفی محیط که ناشی از یون های باردار تولید شده توسط دستگاه های مختلفی الکترونیکی و الکترومغناطیسی است؛ استرس را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

یون های منفی و امواج مثبت تولیدی توسط چراغ های سنگ نمک سبب افزایش ترشح انتقال دهنده های عصبی نوراپی نفرین و سروتونین می شود؛ در نتیجه بی خوابی کاهش پیدا می کند و آرامش انسان بیشتر می شود. تقویت سیستم ایمنی بدن از دیگر فواید وجود یون های تولید شده توسط سنگ نمک چراغ دار است.

سنگ های نمک ذرات آلوده در هوا مانند گرد و غبار، دود و آلاینده ها را جذب می کنند و از این طریق آلرژی را کاهش می دهند. کمک به افزایش ظرفیت تنفسی، افزایش جریان گردش خون و عملکرد بهتر ریه ها از دیگر خواص این سنگ ها است.

سنگ نمک چراغ دار

نحوه برش زدن سنگ نمک

سنگ نمک بعد از اینکه به کارخانجات حمل شد توسط دستگاه ها و فرزهای صنعتی سنگبری به ابعاد مختلف برش زده می شود. سنگ تراشان این سنگ ها را خریداری می کنند و با استفاده از قالب های طراحی شده خاص و دستگاه های تراش پیشرفته سنگ ها را به شکل های مختلف طراحی می کنند. دستگاه های برش سنگ نمک به صورت پیشرفته با قابلیت های بسیار بالا تولید شده اند. به طوری که برخی دستگاه ها علاوه بر توانایی برش سنگ، توانایی صیقل دادن و حمل و نقل سنگ را نیز دارند.

سنگ نمک چراغ دار

فروش عمده سنگ نمک چراغ دار

سنگ نمک چراغ دار به صورت عمده توسط بسیاری از تولیدکنندگان و مراکز فروش فروخته می شود. افرادی که در زمینه فروش وسایل تزئینی و دکوراتیو فعالیت می کنند؛ می توانند این نمونه چراغ ها را نیز خریداری کنند و به عنوان چراغ های تزئینی با خاصیت درمانی به فروش برسانند.

سنگ نمک چراغ دار

برای خرید انواع سنگ نمک به صورت عمده با ما تماس بگیرید و محصولاتی ارزان تر و زیباتر را دریافت کنید.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

قیمت سنگ نمک خام

قیمت سنگ نمک خام

قیمت سنگ نمک خام تزئینی و صنعتی برای استفاده ها و کاربردهای مختلف سنگ نمک …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها