ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک دام / بازار فروش سنگ نمک و نمک گاو و گوسفند
نمک گاو

بازار فروش سنگ نمک و نمک گاو و گوسفند

بازار فروش سنگ نمک و نمک گاو و گوسفند، سنگ نمک سفید درجه یک، سنگ نمک سفید رگه دار، نمک پودری، نمک شکری به صورت بسته بندی در کیسه های 25 کیلویی، صادرات نمک دامداری و سنگ نمک دامی به ارمنستان و گرجستان.

نمک گاو یعنی نمکی که مخصوص گاو و دام است. نمک گاو یکی از ارزان ترین محصولات غذایی دام محسوب می شود. اگر نمک گاو در جیره غذایی دام استفاده نشود باعث بروز بیماری پوکی استخوان و ضعف بدن گاو می شود. با این حال بهتر است، مصرف نمک گاو را محدود کرد تا از مشکلات سلامتی ناشی از مصرف بیش از حد نمک جلوگیری شود. نمکی که برای دام استفاه می شود باید فاقد آهن و منیزیم باشد؛ زیرا در بدن گاو ها منیزیم و آهن به مقدار لازم وجود دارد.

خواص نمک برای دام

نمک گاو برای دام یکی از عوامل مهم در تامین نیاز آن ها است. دام ها به دلیل فعالیت فیزیکی و فرآوری غذایی که دریافت می کنند، نیاز به مقادیر معینی نمک و سایر مواد معدنی دارند. نمک برای دام به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد: در روش مستقیم، نمک گاو در حد مجاز به صورت خام به دام داده می شود، یا از سنگ نمک گاو استفاده می شود و در روش غیر مستقیم، نمک به صورت مخلوط با علوفه یا غذای دام تامین می شود. استفاده از نمک در موارد زیر برای دام مفید است: تنظیم تعادل بدن: دام ها به دلیل فعالیت های فیزیکی مانند پرش و دویدن و هم چنین فرآوری غذایی، نیاز به مقادیر معینی نمک دارند.

استفاده از نمک برای دام ها کمک می کند تا تعادل بدن خود را حفظ کنند. بهبود سلامت پوست: دام ها نیاز به پوست سالم دارند تا بتوانند در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و آفت ها مقاومت کنند. نمک به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده و ضدالتهابی، می تواند بهبود سلامت پوست دام ها را تسهیل ببخشد. افزایش تولید شیر: استفاده از نمک گاو برای دام های شیرده می تواند در افزایش تولید شیر و هم چنین بهبود کیفیت شیر کمک کند. در نهایت باید توجه داشت که مصرف بیش از حد نمک برای دام ها نیز ممکن است به مشکلات سلامتی منجر شود؛ بنابراین باید مقدار مصرف نمک برای دام در حد مجاز باشد.

نمک گاو

مقدار نمک در غذای جیره دام

از آن جایی که نمک ارزان است، معمولا فراموش می کنیم که چه مقدار باید به خوراک دام اضافه کنیم. زیاده روی در نمک همیشه هم درست نیست. نمک برای بر طرف کردن نیاز حیوانات به سدیم و کلر استفاده می شود. مقدار نمک در غذای جیره دام ها باید به میزان یک درصد از وزن آن ها استفاده شود. در صورت افزودن بیش از حد نمک به غدای دام ها، آن ها را دچار مسمومیت و حتی مرگ می کنید. به طور کلی، سدیم و کلر الکترولیت های اصلی هستند که به حفظ غشای سلولی دام ها کمک می کنند. هم چنین نمک در هضم، جذب مواد معدنی، انتقال مواد مغذی از روده به جریان خون، تنظیم فشار خون و افزایش حجم گاو ها نقش مهمی دارد.

نمک گاو

کارخانه تولید نمک گاو

کارخانه تولید نمک گاو واقع در استان سمنان انواع سنگ نمک مخصوص دام را برای شما عزیزان در سراسر کشور توزیع می کند. این کارخانه با برند معتبر هالیتو نمک ویژه دام را با بسته بندی های بهداشتی در اختیار گاوداری ها قرار می دهد. برای خرید آسان تر، شما می توانید این محصول را در هر کجا که هستید، به صورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت آن را دریافت کنید.

نمک گاو

برای خرید انواع نمک و سنگ نمک دام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: مرکز صادرات سنگ نمک هالیتو

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

قیمت سنگ نمک گاو

قیمت سنگ نمک گاو

مجموعه سنگ نمک هالیتو قیمت سنگ نمک گاو را به مناسب ترین شکل برای مشتریان …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها