ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک برش خورده / آجر نمک / بازار تولید و عرضه آجر نمک ایران
آجر نمک

بازار تولید و عرضه آجر نمک ایران

بازار تولید و عرضه آجر نمک ایران، آجر نمک درمانی، آجر نمک دامی، آجر نمک برش خورده در ابعاد 10 در 15 ضخامت 3، 10 در 20 ضخامت 3 و ضخامت 5، سنگ نمک تخت 20 در 30 و 20 در 40 ضخامت 5 سانت.

آجر نمک گرمسار

آجر نمک گرمسار از سنگ نمک معدنی و طبیعی به دست می‌آید. این آجر گونیا بوده و در یک اندازه و سایز وجود دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. برش سنگ نمک کاملا منظم است به همین علت به آن آجر نمک می‎‌گویند. ابعاد این آجر ها استاندارد است و بیشتر از آنها برای ساخت اتاق نمک استفاده می‌شود. یکی از مهمترین خواص آجر نمک گرمسار پاکسازی محیط است. این پاکسازی باعث تنفس بهتر و راحتتر و تقویت سیستم تنفسی می‌شود.

انرژی مثبت این آجر انرژی منفی را از بین برده و باعث بهبود کیفیت خواب می‌شود. امروزه افراد بسیار زیادی به خواص شگفت انگیز و بی‌نظیر این آجر پی برده‌اند و برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می‌کنند. حک شدن آیه وان یکاد و چهار قل روی لوح های نمکی هم به محیط زیبایی می‌دهد و هم می‌توان از خواص بی‌نظیر آن استفاده کرد.

آجر نمک

روش ساخت اتاق نمک

ساخت اتاق نمک کار هر کسی نیست و نیاز به تخصص دارد. این کار باید توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام شود. اتاق نمک هم به روش لوکس و مدرن و هم به صورت سنتی ساخته می‌شود. طراحی اتاق نمکی شبیه غارهای طبیعی نمک می‌باشد. برای ساخت دیوار اتاق نمکی از آجر نمک به رنگ های صورتی، سفید، قرمز و نارنجی در ابعاد مختلف استفاده می‌شود. در ساخت کف اتاق نمک از نمک مخصوص باید استفاده کرد تا حسی مانند ماسه های ساحل در فرد به وجود آید.

نکته مهم در ساخت اتاق نمک طراحی آن است که باید بسیار جذاب باشد. نکته دیگر نوع مصالح می‌باشد، گاهی ساخت این اتاق ها به صورت ترکیبی می‌باشد. در ساخت اتاق نمکی که هم انرژی درمانی داشته باشد و هم مفید باشد باید از آجر کلوخه، سنگ نمک و چسب نمک استفاده کرد.

آجر نمک

مرکز تولید آجر نمک درمانی

برای تولید آجر نمک درمانی مستقیما سنگ نمک را برش می‌دهند و این آجر کاملا طبیعی می‌باشد. می‌توان گفت که این آجر درمانی از سنگ نمک درمانی به دست می‌آید. سنگ نمک درمانی به طور مستقیم از معدن سنگ نمک به شکل های گوناگون استخراج می‌شود. یکی از مهمترین محصولات سنگ نمک تولید آجر نمک درمانی است که دارای خواص زیادی می‌باشد.

آجر نمک

در مراکزی که این آجر درمانی تولید می‌شود بیشتر از سنگ نمک هایی که چگالی خیلی زیادی دارند استفاده می‌کنند چون استحکام آن زیاد است. همچنین این مراکز آجر نمک درمانی را در هر سایز و اندازه‌ای که مشتری بخواهد با کیفیت بالا تولید می‌کنند.

مرکز صادرات سنگ نمک هالیتو

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

آجر نمک

تولید کننده آجر نمک در ابعاد کوچک و خشتی بزرگ

تولید کننده آجر نمک در ابعاد کوچک و خشتی بزرگ، آجر نمک ۱۰*۱۵ و ۱۰*۲۰ …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها