ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک رنگی / نمک صورتی / خرید نمک صورتی نارنجی گرمسار
نمک صورتی نارنجی

خرید نمک صورتی نارنجی گرمسار

خرید نمک صورتی نارنجی گرمسار، نمک نارنجی دانه ریز و دانه درشت، قیمت بسیار مناسب، نمک صورتی خوراکی، نمک صورتی ویژه صادرات به هند و ترکیه.

نمک صورتی نارنجی در میان انواع نمک های موجود در دنیا دارای خواص بی نظیر و منحصر به فرد است. این چاشنی مفید به سبب رنگ متفاوت املاح و ترکیباتی را در خود جای می دهد که استفاده از آن را در رژیم غذایی بسیار مفید نشان می دهد. در صورتی که قصد خرید و استفاده از این نمک را دارید در ادامه این مطلب اطلاعات ارزشمندی در این باره را ارائه می دهیم.

نمک نارنجی چیست؟

نمک نارنجی، یک چاشنی خاص در دنیای خوراکی‌ هاست که نه تنها با رنگ جذاب خود، بلکه با ترکیبات گوناگون و خواص منحصر به فردش، از سایر انواع نمک ‌ها متمایز می‌ شود. این چاشنی از معدن فرآوری شده به صورت طبیعی وجود دارد. همچنین امروزه با بهره‌ گیری از تکنولوژی، به صورت شیمیایی نیز ساخته می‌ شود.

نمک نارنجی با کیفیت و خواص بیشتری نسبت به نمک سفید وجود دارد. به‌ علاوه از عناصر مورد استفاده در فرایند‌های انرژی درمانی بهره می گیرد. بلورهای این نمک طیف رنگی نارنجی دارند و حضور آهن یکی از دلایل اصلی این رنگ منحصر به فرد است.

نمک نارنجی، یکی از محصولات محبوب در بازارهای ایران و جهان است و با خواش عالی مانند ترکیب سدیم و کلر در ساختار بلوری، درخشش بی‌نظیر و خاصیت ضدعفونی کننده و استریلیزاسیونی، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. البته بهتر است این نمک ترکیبی با نمک صورتی و به صورت نمک صورتی نارنجی مصرف شود.

نمک صورتی نارنجی

خواص نمک نارنجی چیست؟

نمک نارنجی دارای خواص بسیاری نیز هست که استفاده از آن را در مقابل نمک سفید در اولویت قرار می دهد. برخی از این خواص به شرح زیر هستند:

  • ایجاد تعادل در سطح PH بدن
  • مناسب برای دیابتی ها به دلیل تنظیم قند خون
  • استفاده برای تخلیه اصولی سینوس ها
  • مناسب برای تسکین درد
  • بهبوده دهنده کیفیت خواب
  • کاهنده فشار خون
  • بهبود دهنده دستگاه گوارش و وضعیت معده
  • مناسب برای بیماری های ویروسی و گلو درد

البته نمک نارنجی دارای میزان زیادی آهن نیز هست و به همین دلیل رنگ آن نارنجی دیده می شود. از این رو برای افرادی که کم خونی ناشی از گلبول های قرمز خون را دارند بسیار مفید در نظر گرفته می شود.

نمک صورتی نارنجی

خواص نمک صورتی و نارنجی

نمک صورتی نارنجی هم دارای خواص بسیاری است که به عبارت دیگر ترکیبی از خواص هر دو را در خود جای داده است.

خواص ضد شوره

ماسک ضد شوره با استفاده از نمک صورتی و نارنجی می ‌تواند یک راه حل طبیعی و موثر برای مشکلات موهای خشک و شوره ‌ای باشد. برای تهیه این ماسک، دو قاشق چایخوری نمک نارنجی و صورتی را با دو قاشق غذاخوری شامپو ترکیب کنید و روی موهای خود بمالید. سپس با ماساژ دادن، موها را به خوبی تمیز کنید و با آب ولرم شستشو دهید. این عمل باعث نرمی و درخشندگی موها می ‌شود..

خواص ضد درد و میگرن

نمک صورتی نارنجی، به دلیل مواد معدنی که دارد، می ‌تواند در کاهش درد و علائم میگرن مؤثر باشد. این نمک دارای خواص ضد التهابی است که با افزایش هورمون سروتونین، به بهبود گردش خون کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

خواص بهبود بیماری های تنفسی

برای درمان بیماری‌ های تنفسی، نمک نارنجی به دلیل خواص ضدباکتری و ضدالتهابی‌ اش، به کاهش خلط گلو کمک کرده و درمان برونشیت را تسهیل می‌ کند. همچنین، استفاده از نمک نارنجی برای پاکسازی ریه ‌ها باعث بهبود سیستم تنفسی و تسکین مشکلات تنفسی می ‌شود.

خواص درمانی سینوزیت ها

درمان سینوزیت نیز یکی از مزایای استفاده از نمک نارنجی صورتی است. خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی این نمک باعث پاکسازی سینوس‌ ها شده و درمان گرفتگی بینی و سینوزیت را تسهیل می ‌کند. برای این منظور، می‌ توانید یک قاشق نمک هیمالیا را با یک لیتر آب مخلوط کرده و به عنوان اسپری برای بهبود سینوزیت استفاده نمایید.

خواص مفید برای معده و دهان

نمک نارنجی صورتی به تعادل اسید معده کمک کرده و تولید مایعات بیشتر در کبد و پانکراس را تحریک می‌ کند، که باعث سلامت دستگاه گوارش می ‌شود. همچنین، نمک نارنجی با خواص ضدباکتری، از پوسیدگی دندان ‌ها جلوگیری می ‌کند و بوی بد دهان را از بین می ‌برد. برای بهره‌مندی از این خواص، می ‌توانید یک قاشق چایخوری نمک صورتی نارنجی را با یک فنجان آب ترکیب کرده و ۵ قطره روغن نعناع به آن افزوده، سپس هر روز صبح آن را به عنوان محلول غرغره استفاده کنید. این عمل باعث حفظ سلامت دندان ‌ها و جلوگیری از بوی نامطبوع دهان می‌ شود.

نمک صورتی نارنجی

از بین برنده جوش صورت و لایه برداری

استفاده از ماسک نمک نارنجی صورتی می‌ تواند یک راه حل طبیعی و موثر برای مبارزه با جوش ‌های صورت باشد. برای تهیه این ماسک، نصف قاشق سوپ خوری نمک نارنجی صورتی را با نصف فنجان آب مقطر ترکیب کنید و به صورت یک لایه نازک بر روی پوست صورت خود بمالید. بعد از ۲۰ دقیقه، صورت خود را با آب سرد بشویید تا از خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی نمک نارنجی صورتی بهره‌مند شوید. هم چنین

نمک نارنجی صورتی به عنوان یک اسکراب طبیعی برای پوست صورت و بدن نیز مؤثر است. می ‌توانید مقداری نمک نارنجی صورتی را با روغن نارگیل مخلوط کرده و ده قطره گلاب به آن افزوده، سپس این مخلوط را به مدت ۵ دقیقه بر روی پوست صورت خود ماساژ دهید. سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید تا پوست شما نرم و تازه شود.

خرید نمک صورتی نارنجی گرمسار

یکی از منابع بزرگ سنگ نمک صورتی و نارنجی در دنیا در گرمسار استان سمنان قرار دارد. شما باید از میان نوع دانه درشت و پودری، نمک مناسب خود را انتخاب کرده و سپس با بهترین تولید کننده برای آگاهی از قیمت نمک صورتی نارنجی تماس بگیرید. البته بهتر است بدانید که نوع پودری یا دانه درشت در قیمت این نمک تاثیرگذار نیست. انتخاب بهترین فروشنده باعث دستیابی شما به کیفیت بالای این نوع نمک خواهد شد.

نمک صورتی نارنجی

امکان تحویل سفارشات صادراتی در کشور مقصد نیز وجود دارد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

صادرات نمک

صادرات نمک صورتی و نارنجی به غرب آسیا

صادرات نمک صورتی و نارنجی به غرب آسیا، کشورهای عراق، امامرات، عمان و ترکیه و …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها