ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / سنگ نمک گرمسار / قیمت خرید سنگ نمک گرمسار
خرید سنگ نمک

قیمت خرید سنگ نمک گرمسار

قیمت خرید سنگ نمک گرمسار، خرید سنگ نمک دامی، فروش سنگ نمک قرمز، خرید سنگ نمک چراغدار، خرید سنگ نمک در تهران، خرید سنگ نمک کریستالی، خرید سنگ نمک دکوری، خرید سنگ نمک خام، خرید سنگ نمک کوچک ارزان.

قیمت سنگ نمک سفید

نوع سنگ نمک بسته بندی قیمت هر تن
سنگ نمک سفید رگه دار فله ۲۸۰۰۰۰
سنگ نمک سفید یک دست فله ۳۸۰۰۰۰

معرفی انواع سنگ نمک خوراکی

سنگ نمک را می توان یکی از مدل های دیگر نمک معرفی کرد که به دلیل فرسایش به شکل سنگ در آمده اند. با توجه به این که سنگ نمک ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند، لازم است در هنگام خرید سنگ نمک به این نکته توجه داشته باشید و نوع آن را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. برای این که بتوانید انتخابی درست داشته باشید به معرفی انواع سنگ نمک خوراکی خواهیم پرداخت.

سنگ نمک آبی: نمک آبی را می توان همان نمک خوراکی معرفی کرد که به دلیل وجود موادی همچون سیلویوت، کلسیم، پتاسیم، آهن و شرایط خاص آب و هوایی به این رنگ درآمده است.

سنگ نمک سفید: نمک سفید یکی از نمک هایی است که مقدار آن نسبت به سایر نمک ها بیشتر می باشد. سفید بودن این نوع نمک ها به دلیل عدم وجود برخی از مواد معدنی در آن می باشد.

سنگ نمک قرمز: یکی دیگر از انواع نمک که در خرید سنگ نمک به چشم می خورد، نمک قرمز می باشد. این نوع سنگ نمک را می توان یکی از پرخاصیت ترین انواع سنگ نمک معرفی کرد. رنگ قرمز این نمک ها به دلیل وجود آهن زیاد در آن می باشد.

سنگ نمک صورتی: این نوع سنگ نمک نسبت به موارد دیگر کمیاب تر می باشد. میزان ید این نوع نمک کم بوده و استفاده از آن برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه می شود. این نوع نمک از نظر شیمیایی شباهت بسیاری به نمک سفره دارد.

خرید سنگ نمک

خرید سنگ نمک کوچک تزئینی

یکی از موارد استفاده از سنگ نمک طراحی وسایل تزئینی می باشد. این نوع وسایل تزئینی علاوه بر این که در زیبا کردن محیط تاثیرگذارند، می توانند فواید درمانی زیادی هم داشته باشند.

برای مثال استفاده از آن ها به دلیل ویژگی هایی که در سنگ نمک وجود دارد می تواند باعث آرامش در محیط شده و استرس های روزانه را از شما دور کند. به همین دلیل خرید سنگ نمک تزئینی توصیه می شود.

خرید سنگ نمک

فروش عمده سنگ نمک دامی

بخش گسترده ای از خرید سنگ نمک مربوط به سنگ نمک دامی می باشد. در واقع بخش عظیمی از سنگ نمک ها در بخش صنعتی برای تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نمک در تغذیه دام و طیور می تواند در کنترل و بهبودی بیماری های مربوط به دام موثر باشد.

خرید سنگ نمک

با توجه به این که معمولا خریداران سنگ نمک در این بخش واحد های صنعتی بزرگ می باشند، سنگ نمک های دامی به صورت عمده در بازار های مخصوص به آن به فروش می رسد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

سنگ نمک گرمسار

صادرات سنگ نمک گرمسار بدون واسطه

صادرات سنگ نمک گرمسار بدون واسطه، سنگ نمک آبی، سنگ نمک قرمز، سنگ نمک نارنجی، …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها