ایران نمک
سرخط خبرها
خانه / نمک صنعتی / صادرات نمک صنعتی گرمسار به عراق
صادرات نمک صنعتی

صادرات نمک صنعتی گرمسار به عراق

صادرات نمک صنعتی گرمسار به عراق، نمک صدفی ریز با کیسه ۵۰ کیلویی، کیسه ۲۵ کیلویی و جامبو بگ، نمک ماشین ظرفشویی، سنگ نمک سختی گیر آب.

روش تولید نمک صنعتی

نمک صنعتی به نمکی گفته می شود که فاقد ید است و خالصی آن از نمک خوراکی کمتر است. میزان خالصی نمک صنعتی از ۹۵ درصد کمتر است. تولید نمک صنعتی پیشینه ایی بلندمدت دارد و یکی از بزرگترین صنعت های مهم دنیا صنعت تولید نمک است. . با ما همراه باشید تا شما را کاربردهای نمک صنعتی و صادرات نمک صنعتی آشنا کنیم.

تولید نمک صنعتی به دو صورت انجام می گیرد. نمک صنعتی یا به صورت طبیعی از آب دریا گرفته می شود یا از سنگ های رسوبی کف دریا در نتیجه ی تبخیر آب دریا بوجود می آید. برای تولید نمک صنعتی از سه فرآیند استخراج  تبخیر خورشیدی، معدنی و معدنی محلول استفاده می کنند. در فرآیند تولید نمک صنعتی، پس از اینکه سنگ نمک وارد کارخانه نمک کوبی شد، وارد دستگاه کوبش می شود و پس ازکوبیدن از فیلتر یا توری عبور داده می شود

صادرات نمک صنعتی

کاربرد نمک صنعتی در صنایع

از نمک صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود. در صنعت نفت از نمک صنعتی برای استحکام پایه های دکل استفاده می کنند. برای اینکه حفاری راحت تر صورت بگیرد به نمک زیادی در زیر زمین نیاز است. از سوی دیگر، کارخانه های دارو سازی از نمک صنعتی در تولید کپسول و محلول های نمکی استفاده می کنند. از نمک صنعتی در ایجاد جاده ها و سطح ایمنی رانندگی نیز بهره وری می شود. از سوی دیگر، از نمک صنعتی برای کنترل انجماد و یخ زدن در معابر استفاده می کنند. از دیگر کاربردهای نمک صنعتی می توان به مفید بودن این نوع نمک در تولید شیشه،  پلاستیک و رنگ اشاره کرد. یکی دیگر از کاربردهای نمک صنعتی در دامپروری و نگهداری طیور است. همچنین، نمک صنعتی در صنعت نساجی و بافندگی کارآمد و مفید است. از نمک خرد شده در نگهداری پوست و چرم در دباغی استفاده می کنند. در شیلات برای تنظیم آب های گرم و سرد جهت پرورش ماهیان از نمک صتعتی استفاده می کنند.از سوی دیگر، از این نمک برای جلوگیری از بوجود آمدن قارچ و انگل در ماهیان نیز استفاده می کنند. از نمک در صنایع غذایی به ویژه تولید کنسرو برای جلوگیری از تشکیل قارچ استفاده می کنند.

صادرات نمک صنعتی

صادرات نمک صنعتی گرمسار

شهر گرمسار یکی از قطب های مهم معدنی سنگ نمک ایران است که سالانه حجم زیادی از صادرات نمک صنعتی کشور را به خود اختصاص می دهد. نمک صنعتی گرمسار محصول صادراتی کشورمان به کشورهای عراق، ترکیه، روسیه و کشورهای حوزه ی خلیج فارس است. صادرات نمک صنعتی گرمسار معمولا در  کیسه های ۲۵ تا ۵۰ کیلو گرمی انجام می شود. با توجه به اینکه معادن نمک زیادی در کشور داریم، می توانیم به عنوان اولین قطب تامین کننده ی نمک در جهان بدرخشیم.

صادرات نمک صنعتی

صادرات نمک به کشورهای هند، ترکیه، عراق، گرجستان، عمان و افغانستان با ارائه تمامی مجوزات لازمه و انجام تشریفات گمرکی انجام می گیرد.

منبع: مرکز سنگ نمک هالیت ایران

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش: حسینی
راه های ارتباطی:
شماره موبايل: 09194601519
سامانه پيامکي دریافت پیشنهادات و انتقادات : 50001040456019
شماره فکس: 02143852831
کانال تلگرام: namaksaraa@
صفحه اینستاگرام: namaksaraa
یست الکترونیکی: info@halito.ir
<

مطلب پیشنهادی

قیمت نمک فله

قیمت نمک فله خوراکی صنعتی دامی

قیمت نمک فله خوراکی صنعتی دامی به قرار زیر است قیمت نمک فله خوراکی قیمت …

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها